Mövzu: 1. Aile heyatı ile yaşamaq lazımdır. Bu sözler eyni derecede ere de, arvada da aiddir. Onlardan heç biri özünü heyat yoldaşından, uşaqlarından ayırmamalı, öz ömründe onların ömrünü yaşamalıdır. Bunun üçün er-arvad ailenin sevinc ve kederini birlikde yaşamalı, bir-birinin zövqünü, marağını ve arzusunu nezere almalı, qayğısına qalmalı, asude vaxtlarını bir yerde menalı keçirmeli, öz xoşbextliklerini uşaqların seadetinde axtarmalıdırlar.
2. Er-arvad bir-birilerine tekce er-arvad kimi deyil, birinci növbede, ana ve ata kimi yanaşmalı, uşaqların gözü ile baxmağı öyrenmelidirler. Biz bu yolla hem de uşaqlarımızın psixi sağlamlığınıqoruyuruq. Axı onların ehvalı ananın da, atanın da ovqatından asılıdır. Ata-ana münasibeti er-arvad münasibetinden daha kövrekdir, ülvi ve müqeddesdir. Arvad kimi belke de qadından küsmek olsa da, ancaq ana kimi ondan küsmek olmaz. Küsende uşaqların gözüne baxın. Onda sehvinizi başa düşeceksiniz. Ata eve gec gelende uşaqlar yata bilmirler. Hamısı nigaran olur. Onlarca ble misallar göstermek olar. Lakin yuxarıda nümuneler meselenin mahiyyetini deqiqi ifade edir: uşaqlar min telle ana ve ataya bağlıdır. Rişesi uşağın qelbinde olan bu teleri qırsanız, onları ancaq bedbext edersiniz.
BEYAZ_ZENCI (7 Yanvar 2018 Saat 20:52)
Aile kicik bir dovletdir. Aileni aile bawcisi idare etmelidi. Ailenin normal formalawmaginda en cox mesuliyyet atanin uzerine duwur.
KOBUD_CENAB (7 Yanvar 2018 Saat 20:29)
Mövzu müəllifiHesas qadın hemişe suala suala cavab axtarır, evde yersiz söz-söhbetin olmamasına çalışır. Ancaq o, öz tecrübesinde bir ehqiqeti gec-tez keşf edib inanır ki, kişi deyinmeye sadece olaraq adet edib, deyinmese darıxar. Bele hallarda qadın ne etmelidir? Hövsele ile çalışmalıdır ki, kişinin her sözünü söz etmesin.
Psixoloqlar ise imkan daxilinde deyinmemeyi meslehet görürler.
İkinci hal da, eslinde, deyingenlikle bu ve ya diger derecede bağlıdır. Biz erin ve ya arvadın bir-birini danlamasını, tenqid etmesini nezerde tuturuq. Erin ve ya arvadın bir-birini danlaması ve ya tenqid etmesi eslinde onun ailedeki statusu, ilk növbede, aile başçısı statusu ile bağlıdıor. Enenevi ailede hansı formada olursa-olsun arvadı danlamaq, mezemmet etmek, tenqid etmek, irad tutmaq hüququ sözün esl menasında kişiye mexsus idi
KOBUD_CENAB (7 Yanvar 2018 Saat 20:28)
Mövzu müəllifiDeyingen ve çox danışan arvad esrler boyu nağılların, revayetlerin menfi qehremanı olmuşdur. «Fatma geldi qaç» nağılını xatırlayın. Xalq müdriklikle bele bir fikri psixolji cehetden tamamile düzgün ifade etmişdir ki, qadının hemişe nedense narazı olması ailede sülhü, sakitliyi, esl xoşbextliyi pozur., eve kederli, soyuq, ab-hava getirir. Kişiler ise buna ehemiyyet vermir, qadının neden narazı olması ile maraqlanmırlar. Maraqlansaydılar aile heyatında xoşbext, qılıqlı, sözlü-söhbetli günler de çox olardı. Bes deyingen kişiler? Onlar da evde böyüyün-kiçiyin gününü qara edirler. Göresen kişiler ne üçün deyinirler?
KOBUD_CENAB (7 Yanvar 2018 Saat 20:23)
Mövzu müəllifi3. Xoş ünsiyyet, söz-söhbetsiz, giley-güzarsız, ixtilafsız ünsiyyet. Bu elametlere göre aile xoşbextliyinin sirlerini müxtelif istiqametlerde tehlil etmek olar. İki seciyyevi hala diqqeti xüsusile celb etmek lazımdır.
Aile münasibetlerini xerçeng kimi içinden diden-dağıdan birinci halı deyingenlik adlandırıblar. Deyingenlik tekce ailede deyil, bütün sosial qruplarda insanları bezikdirir, tenge getirir, bir-birinden soyudur, hisslerini ölezidir, şexsi münasibetlerini deyişir.